Ouverture du sanctuaire Notre-Dame-de-Lourdes à Rigaud

Lundi, 7 mai, 2018 - 09:00

Le Sanctuaire Notre-Dame-de-Lourdes ouvrira ses portes le samedi 26 mai. Le rosaire sera récité tous les jours à 16h00 et la messe, à 16h30.  Tous les premiers dimanches du mois, il y aura adoration du Saint-Sacrement à 12h30. Visitez le Sanctuaire de Notre-Dame cet été; assistez à la messe sous les arbres, faites un pique-nique en profitant des plaisirs qu’offre un si bel environnement.

Sanctuaire Notre-Dame-de-Lourdes Sanctuary: the 2018 season begins May 26.  The first English Mass is Sunday, May 27 at 8h30.  Every day there is the Rosary at 16h00 and Mass at 16h30.  Each first Sunday of the month there is Adoration of the Blessed Sacrament at 12h30.  You are invited to Our Lady’s Sanctuary this summer.  Attend Mass under the trees, bring a picnic, explore the nature trails and enjoy the beautiful surroundings.